26 august 2008

...



Later Edit :-)
Ca sa si scriu ceva...

Eram pe drumuri, ca de obicei... Dupa ce am stat doua zile la Victoria, intr-un hostel plin ochi de petrecareti, m-am saturat de atata galagie, mi-am luat rucsacul in spate si am taiat-o spre Nanaimo, pe coasta de vest, in provincia British Columbia (care mie mi se pare cea mai frumoasa parte a Canadei). Auzisem eu ca acolo am ce vedea... Dar orasul mi s-a parut dezolant, pustiu, deprimat... Pacificul era minunat, dar singurul lucru interesant pe care l-am vazut in port erau niste chinezi care pescuiau raci, de care oricum imi era mila, si o foca oarba care se hranea cu resturile aruncate de copii in ocean. Hostelul pe care l-am gasit era plin de pisici (ceea ce era un plus, din punctul meu de vedere) si avea o priveliste minunata asupra portului Nanaimo. Dar cam atat... Si atunci am auzit de Gabriola Island, la 20 de minute de mers cu ceva nava sau vaporas. Cum biletul nu era scump si aparatul meu se saturase de raci, crapi si foci oarbe, am zis ca nu am nimic de pierdut. Intr-adevar, era o minunatie de insula... Plajele erau pustii, stancoase, cu ochiuri de apa in care se vedeau stele de mare si raci cat o unghie (tot n-am scapat de ei :-), doar cate o saltea rosie lasata de cineva care intra in ocean (nu fabulez, am poze:-)
Tarmul avea un fel de semitunel natural in stanca si de acolo am facut fotografia de mai sus, cu copii care sareau in apa... :-)
E bine, brylu? Sau am risipit toata magia fotografiei?

7 comentarii:

Brylu spunea...

tu. io-ti umflu mucii daca mai pui poze d-astea. ce titlu e ala "...". scrie si tu doua cuvinte ca nu-ti cad tresele... doua bijbe sarind in mare, orice... da scrie ceva

silvana armat spunea...

@ brylu

bine noh... stai ase :-)

andrei spunea...

:))... da sa stii ca nu s'a risipit magia fotografiei... chiar a fost binevenita descrierea... :D... incantat de cunostinta :)

silvana armat spunea...

@andrei
mersiiii... mi se pare cateodata ca se duce magia.. :-)
si eu incantata de cunostinta :-)

Carti fara pret spunea...

off topic: ALO! Bloggeri sibieni? Intalnire!!! Detalii si inscrieri pe Mazemania

Carti fara pret spunea...

off topic: Marea intalnire a bloggerilor la Sibiu duminica 21 septembrie, ora 18 la beraria Trei Stejari (terasa). Pentru info, comentarii si inscrieri vezi in Mazemania

gba spunea...

faina poza...chiar fain surprins momentul...
bravo..