12 martie 2008

Rodeo

Va amintiti placerea si nerabdarea pe care o simtiti cand fotografiati pentru prima oara un eveniment pe care nu l-ati mai vazut decat la tv si niciodata pe viu? Asa a fost pentru mine un banal concurs de rodeo , cu doar cativa spectatori catarati pe garduri. Aveam un digital imprumutat, m-am ratacit de vreo 3 ori pe drum, dar a meritat. Nu spun ca sunt cele mai grozave fotografii, pentru ca m-am jucat mult cu panning-ul (chiar prea mult cateodata) fara sa am trepied. Dar cum nu am mai avut sansa sa fotografiez nici o alta competitie de acest gen, acestea raman cele mai bune fotografii pe care le am eu de la un rodeo... :-)



4 comentarii:

mikevideo spunea...

Pentru prima data, a fost surprinzator de bine ;)
Cel mai expresiv mi se pare al treilea cadru. Oricum, mi-am inceput ziua cu ceva nice!

Anonim spunea...

La asa ceva chiar n-ai nevoie de trepied :) . E vorba de clipa. Prima fotografie mi se pare cea mai buna. E facuta cu modu` Sports?

Anonim spunea...

foarte misto ce ai facut la rodeo. imaginile se leaga. ai surprins bine atmosfera unui asemenea concurs chiar daca spuneai ca la eveniment nu a participat prea multa lume. este adevarat ca atunci cand mergi pentru prima data sa fotografiezi ceva ce nu ai mai vazut pe viu impactul vizual este foarte mare. si in pozele acestea se vede ca ti-a placut ce ai vazut acolo. bravos

silvana armat spunea...

@mihai

:-)ms. Ce-as da sa mai fotografiez ceva nou...

@andrei
Si eu zic ca prima fotografie e cea mai buna... Nu le-am facut cu Sports, am pus pe shuterspeed priority si m-am jucat cu timpul de expunere si cu miscarea aparatului

@ceeeau alex. Nu am mai pove de mult timp. Felicitaaaaari pentru premiu, ma bucur tare mult pentru tine si pt succesul tau :-) In ceea ce priveste sportul, in sibiu nu prea exista fotbal, asa ca m-am profilat pe baschet, dupa cum vezi :-)